V souvislosti s momentální situací jistě více řešíte bezpečí svých pacientů a svého zdravotnického personálu. Představujeme Vám možnost, jak využít zařízení NEKLEPAT CZ pro bezpečné a bezkontaktní přijetí pacientů. Pomocí zařízení BASIC nebo DISPLEJ identifikujete své příchozí pacienty bez nutnosti osobního výběru karet zdravotní pojišťovny.

Tím recepční nebo sestra eliminuje fyzický kontakt s pacientem při převzetí kartičky pojišťovny. Rovněž urychlí celý proces odbavení pacienta (neustálé přepisování identifikačních údajů do softwaru, práce s kartotékou, vyhledávání úkonů, apod.), čímž se zkrátí doba pobytu pacientů v čekárně. 

Pacienty si tak můžete "roztřídit" už při příchodu do čekárny například na akutní a na ty, kteří potřebují vyřešit pouze administrativní záležitosti (podpis, razítko, recept, apod.). 

Omezte vcházení sestry do čekárny a vyvolávejte si pacienty do ordinace pomocí vyvolávacího systému. Vyvolávací systém ovládáte přímo z Vašeho ambulantního programu a jeho použití je velmi jednoduché. 

Obrazovku vyvolávacího systému, která je umístěna v čekárně, můžete použít jako i jako informační kiosek. To znamená, že spolu s vyvolávacími údaji lze promítat i sdělení lékaře (např. upozornění o nutnosti zachování hygienických podmínek, nošení ochranných roušek, ordinační hodiny, apod.).

Jsme rádi, že jsme se mohli zapojit do projektu #vyprazdnitcekarny, který podporuje myšlenku bezpečného příjmu pacientů. Veškeré informace o tomto projektu naleznete zde na https://www.vyprazdnitcekarny.cz/

 

A jaké zařízení k tomu můžete využít?

  1. Pacient při příchodu vkládá kartičku pojištěnce do čtečky BASIC. 
  2. Zdravotnický personál ví o přítomnosti pacienta bez nutnosti otevřít dveře do čekárny. 
  3. K dispozici má i jeho identifikační údaje z kartičky pojišťovny, které se mu zobrazí v ambulantním programu a na jedno kliknutí otevírá zdravotní kartu pacienta bez nutnosti manuálního přepisu. 
  1. Pacient při příchodu do čekárny vybírá na dotykovém displeji důvod své návštěvy a následně vkládá kartičku pojišťovny. 
  2. Zdravotnický personál zná identifikaci příchozího pacienta, včetně zvoleného důvodu návštěvy, bez nutnosti otevřít dveře do čekárny. 
  3. K dispozici má i jeho identifikační údaje z kartičky pojišťovny, které se mu zobrazí v ambulantním programu a na jedno kliknutí otevírá zdravotní kartu pacienta bez nutnosti manuálního přepisu. 

Sestřička/lékař tak může rychleji odbavit pacienty, kteří nevyžadují osobní kontakt s lékařem. Například ti, kteří potřebují vyřešit pouze administrativní záležitosti. 

Zařízení DISPLEJ lze ale také prozatím upravit tak, aby nevyžadovalo zvolení důvodu návštěvy, tzn. že použití bude stejné jako u zařízeni BASIC. 

Bezkontaktní čekárna